Вівторок, 20.08.2019, 03:33

Вітаю Вас Гість | RSS

 

 

О Г О Л О Ш Е Н Н Я

НАКАЗОМ ДИРЕКТОРА ШКОЛИ ВІД 31.05.2019 РОКУ

ДО СПИСКІВ УЧНІВ ПЕРШИХ КЛАСІВ НА 2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК ЗАРАХОВАНІ :

 

  1. Агабекян Артем Аренович
  2. Абдуліна Маліка Олександрівна
  3. Білоконь Богдан Русланович
  4. Бондарєв Вадим Олександрович
  5. Бублик Віктор Юрійович
  6. Бурлачка Софія Ігорівна
  7. Бабич Еріка Олександрівна
  8. Буткевич Іван Ярославович
  9. Воротило Валентина Борисівна
  10. Гобєлков Єгор Миколайович
  11. Голєва Катерина Юріївна
  12. Гаврикова Поліна Костянтинівна
  13. Горкуша Єва Андріївна
  14. Говоруха Ангеліна Олексіївна
  15. Горностаєв Ярослав Русланович
  16. Гусюк Поліна Олександрівна
  17. Дятлова Кира Ігорівна
  18. Дюков Артем Євгенович
  19. Дейниченко Арсеній Вячеславович
  20. Дашутін Ярослав Миколайович
  21. Древаль Оксана Олексіївна
  22. Єрмоленко Дарина Дмитрівна
  23. Жданова Галина Костянтинівна
  24. Золотарьов Володимир Віталійович
  25. Зубенко Дмитро Олександрович
  26. Забашта Максим Олександрович
  27. Іззатова Есміра Мікаілівна
  28. Ісичко Матвій Миколайович
  29. Інякова Вероніка Костянтинівна
  30. Ільяшенко Данило Олегович
  31. Іванова Віра Сергіївна
  32. Ісакова Євгенія В’ячеславівна
  33. Ільяшенко Данило Олегович
  34. Кузнєцова Єва Михайлівна
  35. Копиленко Іван Євграфович
  36. Конопленко Ніка Анатоліївна
  37. Комаров Тихон Олександрович
  38. Кайдаш Роман Денисович
  39. Кіптенко Святослав Андрійович
  40. Кузнєцов Всеволод Євгенович
  41. Кабацький Артур Ігорович
  42. Карпова Катерина Сергіївна
  43. Копаленко Михайло Володимирович
  44. Луговий Богдан Максимович
  45. Ляшенко Артем Максимович
  46. Логашев Олег Ігорович
  47. Ломакіна Софія Дмитрівна
  48. Морозова Амалія Русланівна
  49. Мешкова Анастасія Геннадіївна
  50. Мінаков Станіслав Євгенович
  51. Новакова Марія Костянтинівна
  52. Норка Степан Русланович
  53. Нємцова Карина Валеріївна
  54. Нагороднюк Варвара Олексіївна
  55. Попов Мирон Станіславович
  56. Пустовий Артем  Павлович
  57. Петерсон Роман Едуардович
  58. Пурро Еріка Дмитрівна
  59. Полякова Юлія Борисівна
  60. Павлов Марк Денисович
  61. Песляк Марія Романівна
  62. Порубльова Варвара Вікторівна
  63. Резнікова Софія Анатоліївна
  64. Радченко Артем Денисович
  65. Стрижак Ганна Олександрівна
  66. Семенова Луїза Андріївна
  67. Сємілєтко Анастасія Сергіївна
  68. Сердюк Данило Андрійович
  69. Сердюк Карина Михайлівна
  70. Сидорова Катерина Юріївна
  71. Сильченко Марк Олександрович
  72. Сідашенко Дмитро Олександрович
  73. Сільченко Дар’я Романівна
  74. Сімейко Данііл Сергійович
  75. Савчук Марія Олександрівна
  76. Турчанов Артем Андрійович
  77. Травкіна Софія Антонівна
  78. Турчин Дамір Анатолійович
  79. Тимохін Назар Олексійович
  80. Токарев Георгій Валерійович
  81. Федотов Сергій Юрійович
  82. Цибулько Владислав Олександрович
  83. Шевців Артем Іванович
  84. Шахов Владислав Тимурович
  85. Шевченко Марія Антонівна
  86. Шевченко Дар’я Антонівна
  87. Щиткова Елеонора Ігорівна
  88. Щеглова Анна Артемівна
  89. Юрченко Микола Миколайович
  90. Ярмолицький Богдан Юрійович

 

Вакантні місця вичерпані.

 

АДМІНІСТРАЦІЯ

 

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДІТЕЙ ДО 1-ГО КЛАСУ

Згідно з законами України "Про освіту" та "Про загальну середню освіту":

1. До 1 класу загальноосвітнього навчального закладу зараховувати дітей, як правило, з 6 років.

2. Прийом дітей до 1 класу загальноосвітнього навчального закладу (крім спеціалізованого) здійснювати на безконкурсній основі, як правило, відповідно до території обслуговування. . Діти, які територіально не обслуговуються навчальним закладом, можуть бути зараховані до нього при наявності вільних місць.
3.Для зарахування дитини до 1 класу батьками, або особами, які їх замінюють, подаються:
· Заява.
· Копія свідоцтва про народження.
· Медична картка дитини встановленого зразка.

4. Забезпечується першочерговий прийом до 1 класів дітей, які постійно проживають на закріпленій за навчальним закладом території обслуговування, або мають старших сестер і братів, які навчаються у даному закладі, чи є дітьми працівників цього закладу освіти.

5. В загальноосвітніх школах, навчально-виховних комплексах прийом здійснюється без проведення вступних випробувань, тестувань, співбесід, іспитів з перевірки їх знань з навчальних предметів.

Ласкаво просимо до нашої школи.

 

Вчителі майбутніх першокласників 2019-2020 навчального року

Чернишова Ірина Володимирівна

Стаж роботи: 30 років

Категорія: вища, старший вчитель

За час роботи показала себе творчим досвідченим вчителем. Добре володіє методикою викладання всіх предметів у початкових класах. ЇЇ уроки завжди цікаві, добре продумані, насичені, з вдало підібраною наочністю.

Багато уваги приділяє розвитку мовлення учнів, їх мислення, творчих навичок, розвитку самостійної роботи. На уроці створює ігрову атмосферу, що розвиває інтерес до навчання учнів та їх активну роботу.

Вчитель має високий рівень загальної культури. Їй притаманні такі риси характеру: чуйність, чесність, вимогливість до себе та інших, наполегливість та зібраність у справах.

Вміє вчасно похвалити, пожурити та заохотити учнів. ЇЇ вихованці – показник організованості й незалежної поведінки.

 

Яценко Лариса Володимирівна

Стаж роботи: 29 років

Категорія: вища

Працюючи в школі, викладає у початкових класах всі предмети на високому методичному рівні. ЇЇ уроки завжди ґрунтовно продумані, цікаві, насичені доречною демонстрацією наочності та застосуванням різноманітного дидактичного матеріалу. Багато робить для різнобічного розвитку мовлення учнів, самостійності їхнього мислення та формування навичок творчої роботи. Пізнавальний інтерес учнів розвиває, зокрема, за допомогою створення на уроці атмосфери гри, яка стимулює навчальну діяльність дітей. Проводить уроки нестандартної форми: урок-подорож, урок-гра, урок-казка.

Результатом роботи вчителя є висока якість знань та вмінь школярів. Переважна більшість її учнів демонструє високий і достатній рівень навчальних досягнень, а також вихованості, культури поведінки.

 

Дьяченко Тетяна Олександрівна

Стаж роботи: 19 років

Категорія: вища

Звання: «Старший учитель»

Тетяна Олександрівна - людина, здатна посміхатися і цікавитися всім тим, що її оточує, поєднує в собі любов до справи і до учнів, вміє не тільки вчити дітей, але і сама здатна вчитися. Як вчитель вона ніколи не зупиняється на досягнутому, а обов'язково йде вперед, адже її праця - це прекрасне джерело для безмежної творчості. Постійно у творчому пошуку, систематично знайомиться з новими досягненнями педагогічної науки, апробує та успішно використовує їх у своїй роботі. Вона розробляє і активно впроваджує у навчальну діяльність інтерактивні та нетрадиційні форми і методи роботи, враховуючи вікові та індивідуальні особливості дітей. Значну роботу проводить по розвитку пізнавальної активності учнів. Для цього систематично застосовує розвивальні вправи, дидактичні та рольові ігри, уроки-подорожі, уроки-казки.

 

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДІТЕЙ ДО 10-ГО КЛАСУ

Згідно з законами України "Про освіту" та "Про загальну середню освіту":
Для зарахування дитини до 10 класу батьками, або особами, які їх замінюють, подаються:

  • Заява.
  • Копія свідоцтва про народження.
  • Медична картка дитини встановленого зразка.
  • Оригінал свідоцтва про базову загальну середню освіту державного зразка.

Ласкаво просимо до першої школи.

___________________________________

 

Поради психолога батькам майбутніх першокласників 


  1. Для дитини ви - зразок мовлення, адже діти вчаться мови, наслідуючи. Слухаючи, спостерігаючи. Ваша дитина обов’язково говоритиме так, як ви. 

  2. Дитина успішно засвоює мову в той момент, коли дорослі слухають її, спілкуються з нею, розмовляють. Виявляйте готовність слухати. Якщо роль слухача вас втомлює, якщо ви поспішаєте, не забувайте: терпіння, виявлене вами в дошкільний період, суттєво полегшить ваші проблеми в майбутньому. 

  3. Приділяйте дитині якомога більше часу. Саме в дошкільні роки закладаються основи впевненості в собі та успішного мовного спілкування поза сім’єю. Від ступеня раннього мовного розвитку залежатиме подальший процес розвитку дитини в школі. 

  4. Не забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в атмосфері спокою, безпеки, любові. 

  5. У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси, симпатії та антипатії, поважайте її неповторність. 

  6. Ставте для себе та для дитини реальні завдання. Ведіть і спрямовуйте, але не підштовхуйте. 

  7. Забезпечуйте дитині широкі можливості користування кожним із 5 відчуттів: вона повинна бачити, слухати, торкатися руками, куштувати на смак різноманітні елементи навколишнього світу. 

  8. Допомагайте дитині розвивати дрібну моторику м’язів руки, аби їй було легше опанувати письмо. Для цього необхідно багато вирізати, малювати, зафарбовувати, будувати, складати невеликі за розміром деталі, зображення тощо. 

  9. Забезпечуйте всі можливості та умови для повноцінної гри дитини. Гра – це її провідна діяльність, це її робота. Л. Виготський зазначав: «Чим краще дитина грається, тим краще вона підготовлена до навчання в школі». 

  10. Допомагайте дитині осягнути склад числа. Немає необхідності, щоб дитина механічно могла лічити до 100 і більше. Нехай вона рахує до 10-20, але їй вкрай необхідно розуміти, знати, з яких чисел можна скласти 5, а з яких – 7 тощо. Це є основою понятійного розуміння основ арифметики, а не механічного запам’ятовування. 

  11. Працюйте з дитиною над розвитком її пам’яті, уваги, мислення. Для цього сьогодні пропонується багато ігор, головоломок, задач у малюнках, лабіринтів тощо в різних періодичних та інших виданнях для дітей. 

  12. Запровадьте для дитини вдома єдиний режим і обов’язково дотримуйтеся його виконання всіма членам родини. 

  13. Дитина повинна мати вдома певне доручення і відповідати за результат його виконання. 

  14. Необхідною умовою емоційно-вольового розвитку дитини є спільність вимог до неї з боку всіх членів родини.