Понеділок, 22.10.2018, 18:14

Вітаю Вас Гість | RSS

 Хороші вчителі створюють хороших учнів.

М. Остроградський

Сучасна освіта розглядається в усьому світі як важливий чинник становлення й розвитку особистості.

Аналіз даних контингенту учнів за останні 3 роки свідчить про систематичне збільшення кількості учнів. На сьогодні у школі навчаються 788 учнів за планової потужності школи 776 учнів. Середня наповнюваність класів 26,2.

У 2017-2018 навчальному році якість знань становить 48%, цей показник перебуває у межах середньостатистичного по школі. 55 учнів нагороджені похвальними листами (7% від загальної кількості учнів школи).

Приємно відзначити стало високі результати успішності понад 50%:  2-А (59%) – Логвінова О.М.

2-Б (80 %) – Безугла О.А.

2-В (70%) – Задерихіна І.С.

3-А (62 %) – Чернишова І.В.

3-Б (67%) - Яценко Л.В.

3-В (88 %) – Дьяченко Т.О.

4-А (69 %) – Мєшкова Л.Я.

5-А (56%) – Леонтьєва В.О.

5-Б (53 %) – Рубіжанська Ю.І.

5-В (54 %) – Огійчук Т.В.

6-Б (74%) – Пушкова Т.І.

11-А (57%) – Головачов О.М.

Учні 4х класів проходили ДПА з укр. мови і математики і показали ефективність 76 і 74% відповідно, що є доволі високим показником і характерно для початкової школи впродовж останніх 5 років.

РЕЗУЛЬТАТИ ДПА У 9-Х КЛАСАХ

 

укр. мова

математика

Рос. мова

правознавство

ДПА

58%

26%

62%

65%

 

РЕЗУЛЬТАТИ ЗНО В 11 КЛАСІ

 

укр. мова

Іст. України

математика

Англ. мова

біологія

фізика

географія

ДПА

79%

100%

73%

100%

67%

67%

100%

 

У рейтингу шкіл області ми ввійшли у двадцятку кращих. У місті ми посіли ІІ місце.

ЗНО – це не мета, а засіб досягнення омріяного. У цьому сенсі наші випускники своєї мети досягли; 100%  вступ до обраного навчального закладу, 93% вступили до вишів, 54___ % - на бюджетну форму навчання. У порівнянні з минулим роком перевага у 10%.

Команда ЗОШ №1 протягом багатьох років входить до числа призерів у рейтингу шкіл за результатами предметних олімпіад. Цього року ми посіли І місце.

Традиційно наші учні активно беруть участь у предметних конкурсах та іграх:

  • Конкурс знавців української мови ім. П.Яцика – 3 призових місця
  • Літературний конкурс ім. Т.Шевченка – 4 призових місця. У конкурсах знавців математики, природознавства, інформатики, українознавства, фізики, історії взяли участь 434 учні школи, що складає  понад 50% від загальної кількості учнів і в половину більше ніж минулого року. 202 учні отримали дипломи переможців різних ступенів. Це радує. У цьому ж напрямку треба рухатись далі.

Педколектив нашої школи – це 56 учителів 68% з яких мають вищу і І кваліфікаційні категорії. 14 колег (кожен четвертий) мають педагогічні звання учитель-методист та старший учитель.

Учителі проводять нестандартні уроки: Бінарний урок (алгебра + українська література) Сисюк Н.І., Базилевич В.М.

Бінарний урок (математика + історія) Боднарчук І.О., Рубежанська Ю.І.

Тренувальні вправи  Сергієнко В.В.

Інтегрований урок (історія + інформатика) Шнипко І.М.

Бінарний урок (читання + образотворче  мистецтво) Мєшкова Л.Я., Количева Л.М.

Інтегрований урок (творча лабораторія) Леонтьєва В.О.

Презентація проекту «Математика у професіях» Базилевич В.М.

На базі школи було проведено міський семінар для директорів «Впровадження елементів STEM – освіти в процес формування особистості сучасного соціуму». Матеріали семінару узагальнено й представлено на IV конгресі освітян Донецької області.

Традиційно наші вчителі публікують свої наробки в різних професійних виданнях. Минулого року це Огійчук Т.В., Дьяченко Т.О., Маєв С.Ф., творчий колектив учителів початкових класів, Желновач В.С., Литвинкович Т.В., Пушкова Т.І.

І.О. Боднарчук взяла  участь і поділилась досвідом роботи на ІІІ обласній науково-практичній конференції, участь у IV серпневому конгресі освітян, у регіональній конференції, в освітній програмі «Сходинки», є членом журі обласного туру конкурсу «Класний керівник року».

У фаховому конкурсі «Учитель року» школу представляли В.С. Желновач (номінація укр. мова і література) – І м. у міському турі, лауреат обласного туру Н.С. Шандура (номінація німецька мова) ІІІ м у міському турі.

М.М. Гирис (фізична культура) - лауреат.

На високому методичному та організаційному рівні проводять виховні години та виховні заходи, Мешкова Л.Я., Дьяченко Т.О., Безугла О.А., Чернишова І.В., Яценко Л.В., Литвинкович Т.В., Огійчук Т.В., Желновач В.С., Шнипко І.М., Базилевич В.М., Шилова Т.О., Леонтьєва В.О.

Креативно, відповідально, з урахуванням сучасних трендів в освіті працюють з класними колективами Осадча В.О., Базюк Л.М., Михайліченко Т.В., Мірошніченко М.О., Бондаренко О.В.

Сумлінно працюють над створенням дружнього класного колективу, небайдужі до справи Шандура Н.С., Маєв С.Ф., Задерихіна І.С., Мілько В.В.

Наполегливо працюють задля досягнення результату Блінкова Н.С., Рузавіна В.А., Попович С.О., Головачов О.М., Пушкова Т.І.

Особлива увага була приділена співпраці зі ЗСУ, поліцією.

Формуванню світогляду, комунікативної компетентності, громадянських якостей дітей сприяють подорожі до визначних місць України.

Впродовж минулого року наші діти відвідали:

  • м. Святогірськ, Одесу, Ужгород (7, 9, 10 кл) під керівництвом Боднарчук І.О., Маєва С.Ф., Мірошниченко М.О.
  • м. Харків, Соледар (6, 8 кл на чолі з Литвинкович Т.В., Базилевич В.М.)
  • м. Дружківку (6-7 кл з кл. кер. Шандурою Н.С. та Пушковою Т.І.)
  • с. Ямпіль (2, 3, 5 кл учителів Чернишової І.В., Дьяченко Т.О., Яценко Л.В., Задерихіної І.С.)

Минулого року на новий рівень вийшла робота шкільної бібліотеки. Зусиллями Старікової Л.А. та Наумкіної О.А. діти долучаються не лише до друкованого слова, літературних новинок, а отримують доступ до електронної бібліотеки, тематичних відеоматеріалів, відеопрезентацій.

У школі створено розвинену систему позакласної гурткової роботи. 9 гуртків переважно творчого та спортивного спрямувань сприяють розвитку індивідуальних здібностей дітей. Також на базі школи працюють 2 студії хореографії, секції легкої атлетики та карате.

У школі приділяється належна увага спортивно-масовій роботі. Під керівництвом Гириса М.М., Череватенко Т.М., Онищенка О.М. проведено  28 шкільних спортивних заходів:

Наші діти гідно представляють школу на конкурсах, змаганнях, фестивалях різних рівнів. На традиційному святі «Золотий фонд 1 школи» було нагороджено 80 дітей, це б то кожного 10 учня школи за досягнуті успіхи та примноження іміджу своєї школи.

Батьки наших учнів є повноправними учасниками навчально-виховного процесу. Багато хто з них живуть життям школи. Разом з дітьми подорожують, стають учасниками наших проектів, організують інших батьків. Це родини Ярових (8-Б), Гадяцьких (6-А), Гакових (10-А) Коношенко (10-Б), Касянчуків (4-А), Волошків (4-Б), Гакало (4-В). Поліпшенню матеріально-технічної бази школи сприяють родини Геращенко (5-В), Бутко (5-Б) Ганжа (5-Б), Хохлови (3-В), Шейкаш (3-А), Ткачови (10А).

Значну допомогу у забезпеченні навчально-виховного процесу в школі надає психологічна служба.

Повноцінне раціональне харчування є найважливішою складовою формування здоров'я дитини, сприяє збереженню здоров'я, опірності фізичним факторам навколишнього середовища, високій фізичній і розумовій працездатності.

Учні 1-4 класів у нас харчуються безкоштовно за рахунок місцевого бюджету то ж охоплені гарячим харчуванням 100%. Що стосується 5-11 класів, то справи тут інші. Переважна більшість дітей обмежується буфетною продукцією. Гаряче харчування отримують __31__ дитина пільгової категорії та __153_ дітей за рахунок батьківських коштів.

З року в рік ми працюємо над примноженням матеріально-технічного потенціалу школи. За минулий рік облаштували 2 нові аудиторії, що сприяло переходу на однозмінну форму навчання. Відновили водогін, що дозволило забезпечити водою ауд. 203, 204, пральню, учительську. Встановили нове покриття частини шкільного подвір'я за рахунок отриманого гранту та залучення позабюджетних коштів.

У каб. хімії встановлено мультимедійну систему (дошка, проектор, ноутбук, сканер).

У подарунок отримали іще один ноутбук, який плануємо направити 1-класникам НУШ.

Учитель повинен постійно вчитись сам і вчити цьому учнів. Адже, як сказано у Біблії: «Тому, хто має, ще додається, а хто нічого не має, той втратить і те, що мав»