Поради психолога щодо дотримання заходів безпеки під час воєнного стану

ТРАВМА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ТЕБЕ

КОРОТКА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ

Як підтримати вашу дитину у разі бомбардування

Відеолекція від психологині, когнітивно-поведінкової консультантки, голови ГО “Центр медіації “Простір Порозуміння” Ольги Шевчук.

У цьому відео психологиня дає відповіді на питання:

  • Що таке травма?
  • Якими є симптоми посттравматичного стресового розладу?
  • Що робити, щоб подолати наслідки ПТСР?
  • Як себе поводити у стресовій ситуації?
  • Що робити, коли ви відчуваєте сильний страх?
  • Як собі допомогти при панічній атаці?
  • Які дії виконати, коли ви відчуваєте агресію?

Відеолекція від психологині, когнітивно-поведінкової консультантки, голови ГО «Центр медіації “Простір Порозуміння”» Ольги Шевчук:

  • Що таке резильєнтність та якими можуть бути наслідки травмівних подій війни?
  • Як педагогу зберігати стабільність у складній ситуації, ефективно адаптуватися до умов життя і роботи в стресі?
  • Які ресурси допомагають долати стрес і кризу? На ці та інші питання вчителі знайдуть відповіді у цьому відео.

Відеолекція кризової психологині, гештальт-терапевтки та експертки ГС “Освіторія” Ірини Плешакової.

У лекції психологиня розповідає про емоційний інтелект дитини та як дорослі можуть сприяти її емоційному розвитку. Ірина Плешакова ділиться віковими особливостями дітей у виявленні емоцій та порадами, як підтримати дитину та навчити відчувати і проявляти емоції.

Відеолекція кризової психологині, гештальт-терапевтки та експертки ГС “Освіторія” Ірини Плешакової.

Як говорити з дитиною про смерть? Які слова добирати та як діти різного віку реагують на новини про втрату? Які відчуття дитина може переживати при горюванні та як батькам і педагогам працювати з ними? Ірина Плешакова дає відповіді на ці та інші питання, а також ділиться порадами та дієвими техніками і прийомами, як дитині допомогти пережити втрату.

Відеолекція дитячої психологині Благодійного фонду "Карітас-Київ" Наталії Сиротич.

Що таке баланс чуйності та вимогливості і чому під час війни особливо важливо його дотримуватись? Як педагогу адаптувати матеріал для різних типів сприйняття дітьми навколишнього світу? Що мають почути аудіали, що мають побачити візуали та які відчуття подарувати кінестетикам? Як починати та чим завершувати кожен урок? Відповіді на ці запитання дає під час своєї лекції Наталія Сиротич.

Педагог в очах дитини — освічений та відповідальний дорослий. Саме тому вчителеві важливо транслювати впевненість і не закріпити після свого уроку в учнів негативних реакцій та емоцій. Історик Олександр Войтенко у своїй відеолекції дає педагогам слушні поради, як їм говорити з дітьми про війну та ділиться із вчителями готовими меседжами, які варто артикулювати на уроках.


Відеолекція дитячої психологині Благодійного фонду «Карітас-Київ» Наталії Сиротич.

Стійкість, любов і активність — як три важливих кити поведінки батьків у спілкуванні з дитиною під час війни. У своїй лекції психологиня Наталія Сиротич дає корисні поради щодо дитячо-батьківських стосунків та комунікації батьків із педагогами. А разом з тим ділиться п’ятьма мовами любові, якими можемо говорити для побудови й зміцнення будь-яких стосунків.

Відеолекція психологині, виконавчої директорки ГО Освітній Центр «Простір толерантності», тренерки з психології викладання теми конфліктів і війни у школі Анни Ленчовської.

Як з’являється почуття безпеки та як вчитель може допомогти учням почуватися на уроці безпечно? Психологиня Анна Ленчовська розповідає та показує вправи, за допомогою яких учні зможуть розслабитися та дати правильні сигнали рептильному мозку, щоб переходити до сприйняття/розуміння/обговорення навчального матеріалу.

Відеолекція психологині, виконавчої директорки ГО Освітній Центр «Простір толерантності», тренерки з психології викладання теми конфліктів і війни у школі Анни Ленчовської.

Як педагогу організувати конструктивну роботу в класі, де є діти з різними мовно-культурними особливостями та як адаптувати до роботи у класі дітей, які недостатньо добре володіють розмовною українською мовою? Психологиня Анна Ленчовська дає поради вчителям щодо підбору завдань та поступового введення у освітній процес таких дітей, як їх підтримати та як знайти спільне на противагу відмінному.

Відеолекція Мирослава Грінберга, голови правління ГО Освітній центр «Простір толерантності», тренера з громадянської освіти, міжкультурного діалогу, протидії расизму, недискримінації.

Які є правила і звідки вони беруться, чому важливо встановлювати правила та як педагогу встановити правила в класі? Мирослав Грінберг у своїй лекції розповідає про структуру правил та ділиться порадами, які правила варто запровадити педагогу у класі під час війни.

Відеолекція медіатренерки, експертки з питань змісту освіти Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України, голови ГО «Медіана» Марини Кафтан.

Діти різного віку по-різному сприймають новини. Медіатренерка Марина Кафтан ділиться важливими порадами, як говорити про страшне з дітьми молодшого віку та підлітками, як подавати дітям інформацію та які прийоми застосовувати. Адже реальний світ не відповідає новинам на 100%, а новини можна подавати через позитив – не “що сталося”, а “як ми це подолали”.

 

close