Середа, 01.04.2020, 16:14

Вітаю Вас Гість | RSS

 

«Сучасний  педагог намагається бути в перших ланках конкурентності, повинен завжди досконало володіти педагогічними, інноваційними новинками, плідно працювати  над собою і вміти подати свої педагогічні досягнення  у формі сучасних конкурентоспроможних вимог».

Л. Гріневич

 

26.12.2019 р. у нашій школі відбулася педагогічна рада «Новій школі – новий учитель: усе починається з нас». Із доповіддю виступила заступник директора Сисюк Н.І., яка розповіла про риси вчителя, педагогічний менеджмент, особливості конкурентоспроможності сучасного педагога, педагогічний такт.

Своїм досвідом щодо теми   педагогічної    ради ділилися    колеги: Маєв С.Ф., учитель української мови, літератури, Мілько В.В., учитель початкових класів, Старкова А.М., учитель початкових класів, Кравцова Ю.О., учитель української мови та літератури, Боднарчук Ю.В., практичний психолог.

Маєв С.Ф. учитель української мови та літератури, зазначив, що сучасний урок – це і вірність традиціям + інновації. Щоб зробити дитину щасливою, педагог  повинен допомогти їй вчитися, відчути  «смак» успіху. Сергій Федорович розвиває словесну творчість  своїх учнів за допомогою інтерактивних інноваційних методів і прийомів: творче розповідання, тезаурус, есе, інсценування, створення сценаріїв відеокліпів до літературних творів та інше.

Мілько В.В., учитель початкових класів, підкреслила, що учитель НУШ – носій суспільних й освітніх змін, активний учасник і провайдер реформ у системі освіти. Учитель – лідер, який веде за собою, любить свій предмет, фахово викладає. Вікторія Володимирівна прагне до створення у класі родинного затишку, налагоджує «відкриті» стосунки в колективі, дозволяє дітям помилятись, учить робити висновки з власних помилок.

Старкова А.М., учитель початкових класів, ще раз наголосила. Що вчитель НУШ – це коуч, асилітатор, тьютор, модератор, консультант, новатор, організатор… Щодня діти чекають на цікаві різноманітні види діяльності. Тому Альона Миколаївна проводить уроки-подорожі, -конкурси, -презентації, - конференції; - рольові гри. Те, що подобається дитина робить із задоволенням, а значить – навчається! У 2В класі діти творять лепбуки, загадкові скрині, коло вибору, стіну нових слів, навчаються працювати з новою технікою, досліджують світ з усіх боків.

Кравцова Ю.О. учитель української мови та літератури, зазначила, що, напевно, одна з професій фахівці якої мають змінюватись одночасно з нею, це професія  вчителя. Нинішнє покоління учнів – це перше повністю цифрове покоління, і завдання нового вчителя – шукати нові підходи та технології оптимізації навчання. Юлія Олександрівна ознайомила педколектив з порадами Дж. Коатс – відомого американського експерта у сфері освіти.

У своїй педагогічній практиці Юлія Олександрівна використовує інтерактивні методи: «Піктограма», «Перехрестя слів», «Дерево мудрості», тощо.

Боднарчук Ю.В., практичний психолог, ознайомила педколектив із формулою нової школи, моделлю випускника нової школи; розповіла про основні принципи педагогіки партнерства, про нові ролі педагога. Юлія Валентинівна наголосила, що саме на вчителів покладено відповідальність навчати та виховувати нове покоління і вони мають стати агентами змін НУШ.